MPKtv - Premierowo w Nowym Sączu!


     Niesamowita sprawa, jak czasami najlepsze wiadomości przychodzą przypadkiem. Jest już jesień, po TransExpo zostały już tylko wspomnienia i właściwie jedyną emocjonującą chwilą będzie roztrzygnięcie przetargów ogłoszonych przez tarnowski ZKM niedawno. Pozornie wydawałoby się, że tego roku już nic mnie nie zaskoczy. A tu niespodzianka, VDL Citea dane mi było zobaczyć w ruchu (dzięki cynkowi na gg i uprzejmości kolegi z sądeckiego MPKa). I akurat nie miałem co w niedzielę robić. Spakowałem potrzebny sprzęt i w drogę, po oczywiście sprawdzeniu tras przejazdu linii nr 7 nowosądeckiego MPK, tak, żeby wiedzieć, gdzie należałoby się spodziewać testowca. Jak się nieco później okazało, Citea wzbudziła zainteresowanie nie tylko moje i autochtonów, ale także kliku ekip z sąsiednich miast. No cóż, promocję mają to do siebie, że raczej się nie powtarzają, więc trzeba korzystać w czasie ich trwania.


 Czaty na rynku.

     Kilka dobrych chwil czekania na testowca na przystanku obok rynku pozwoliły mi się przyjrzeć z bliska kilku zmianom od ostatniej mojej wizyty w mieście nad Dunajcem, tym samym nad którym leży moja "wiocha". Może dlatego tak mnie tam ciągnie. Ale wracając do zmian. Nowe logo miasta, wywołało tyle kontrowesji, ale jednak powoli widać, że wtapia się w miejską przestrzeń. 


Kilka podobnych flag jak ta powyżej powiewało tuż obok pięknego ratusza na rynku, wywieszonych z okazji jakiegoś festiwalu. Sam ratusz też świetnie się prezentował przed południem, a pogoda, mimo, żedość zmina, nie dała mni powodu do narzekań. Choć prognozy nie zapowiadały się w sobotę zbyt dobrze.













0 komentarze :

Prześlij komentarz

Reklama